Wh 40k 5th ED

forum Warhammer 40k, www.gamesworkshop.com

Wh 40k 5th ED

Postprzez estro_pajo » 27 lut 2008, o 09:51

budy?
po opisie to rozumiem, ze chodzi o monollith... :D
Obrazek
Avatar użytkownika
estro_pajo
staff sergeant
staff sergeant
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 17 paź 2006, o 22:47
Lokalizacja: ikea

Wh 40k 5th ED

Postprzez PiMP.paranoia » 27 lut 2008, o 12:43

Tak zgadza sie, chodzilo mi o Monolith.
A wracajac jeszcze do tematu to tych jakze "przemyslanych posuniec" GW odnosnie edytowania porecznikow i kodeksow to mnie to osobiscie smieszy/bawi. Zdaje sobie sprawe ze moze Rihno Rush'e, mini maxy czy tez np. Honour Guard z duza iloscia power weapon'ow nie jest fajny (no nie dla kazdego napewno) no ale jesli ktos sie zdecydowal na zmiany idace w kierunku usuniecia tych wszystkich "niedogodnosci" to powinien robic to z glowa. Na smiech mi sie zbiera jak sobie pomysl o SUPER zasadzie (IV edycyjnej) ktora mowi o tym ze zeby strzelic nie do najblizszego oddzialu musisz zdac LD test o ile nie jest to pojazd czy MC. Niby nie ma w tym nic smiesznego gdyby nie fakt ze w kazdym nowym podreczniku armijym mamy "cos" co pozwala zanegowac ta zasade np. SM Commander daje wszystkim SM na polu bitwy swojego LD'ka czy tez Tau Commnader ktory ma suppoert system dajacy wszystkim w zasiegu 12' jesgo Ld'ka a juz nie wspomne o Tyranidach. W takim razie pytam sie po co ta zasada? Po co Ci SM maja 8Ld'ka? Nie mozna od razu dac wszystkim 10 Ld'ka, podniesc odrobine koszt i po sprawie? =] Poki co te zasady mocno dotykja jedynie armie ktorych podreczniki jeszcze nie przedrukowano ale to kwestia czasu. W ogole to jeszcze smieszy mnie fakt iz te owe "udoskonalenia" GW zmierzajace do poprawienia i zlagodzenia rozrywki tycza sie jedynie armi takich jak SM, CSM, Eldar odrobine. Naprawde ze skrajnosci w skrajnosc wpada to GW. Chca poprawic Rihno Rush'a w to miejsce dali AssaultCannona z 4 strzalami i rendingiem, pytam sie po co? 3 strzaly to za malo?, za malo robil? Niech lepiej zrobia cos z Chapter Advantages ktory pozwala na wystawianie Devastarorow w Elicie albo z mini maxami SM bo cos za czesto na stolach pojawiaja sie sklady po 6SM+lascannon(+ewentulanie Razorback). Ogolnie rzeczy biora to kupa smiechu no ale business is business =] (zapewna odwieczna doktryna GW)
Moim zdaniem i tak robi najbardziej DE z tymi Raider'ami za grosze, duza iloscia lanc na taniej piechociez 4 Bs'a, Archonem 2+ word'em i disintegrator'ami na pojazdach. A podobno jest to fajgorsza/fajslabsza armia w WH40k i ludzie na WarSeer'ze sie z niej smieja =O
Wydaje mi sie ze czas pokaze co innego. Niech tylko GW zrobi nowe fixy a ludzie zaczna tym grac, na turniejach procz SM,CSM i Eldaru pojawi sie DE jako 4 w kolejnosci, moze nawet i wskoczy na 2 pozycje
PiMP.paranoia
private
private
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:19

Wh 40k 5th ED

Postprzez Bu » 27 lut 2008, o 22:48

A i tak wszystko zownują 4xcarnifex (a moze to było 6? już nie pamiętam), 2xtyrant, 3xzoanthropy i genokrady na dokładkę. Warhammery oba mają jeden plus - dużo turniei. Cyniczny człowiek składa przepakowaną taką (albo inną) przepakowaną rozpiskę i chodzi sobie na turnieje, a wygrane sprzedaje :)
Nawet nie trzeba wiedzieć do końca jak ta gra działa, się bierze i idzie do przodu rzucając koścmi, a jak człowiek popełni jakiś błąd, to przeciwnik poprawi ^_^

Ciekawe co się zmieniło w 5ed jesli chodzi o takie smieszne combosy, i czy pojawiły się jakieś nowe. Khornaci na motorkach przywolujacy demony, Godzilla (to co wyzej) i Iron Warriorsi schowani w rogu mapy zrzucajacy templatki na wroga to są te trzy, które ja znałem.


PS. A tak w ogóle to kawalerię Khadorską wczoraj rozwaliłem bez mrugnięcia okiem i o dziwo bez pomocy swojej. Czyzby Matrix zasadził critical errora? Przecież to niemożliwe! ;)
Avatar użytkownika
Bu
first sergeant
first sergeant
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 5 gru 2006, o 21:46

Wh 40k 5th ED

Postprzez PiMP.paranoia » 27 lut 2008, o 23:35

Dokladnie 5, 3 w Elicie do 115pk(czyli np. x2 twin-linked devouer+e.senses[+1 do Bs'a]=> razem=113pkt)) i plus 2 w HS o ile chcemy wystawic Zoanthropy.
Taka rozpiska z 3 Carnifex'ami + 2 z HS + 3 Zoanthrop'y +2 HT(x2 twin-linked devourer na Bs'ie 4, czyli 12 strzalow z przerzutem na hity i woundy) + genestealer'zy do oporu to fajna sprawa aczkolwiek no jak dla mnie to ma male szanse z DE. Mam znajomego z ktorym to czesto grywalem (on Tyranidami ja DE) i nie odnosil ze mna sukcesow ta rozpiska, choc powinien. Znaczaca wada tego devorer'a jest jego zasieg 18' a to nie jest duzo. Niby w rzeczywistosci jest to 24' ale to i tak nie zmienia faktu ze musi zmiejszyc dystans jaki laczy go z przeciwnikiem (czyli potrzebne sa 2 tury, tak na oko) . W to miejsce ja DE wystawiam (mowimy oczywiscei o rozpisce na 1500pkt) 12 lanc w tym Archona, 2 squady Witchy( x 2 Blaster + Agoniser Succubus) i powiem ze Tyranidzi nie maja lekko, bo w 1 ture jestem w stanie zniszczyc z samego strzelania 2 HT albo 2 carnifex'y, nawet z 5 woundami =] + to wszystko na co ewentualnie zaszarzuje. Ale w tym miejscu przyznac musze racje, ze taki HT z 2 twin-linked devourer'ami to fajna sprawa, niczym squad devastator'ow z HB =)
PiMP.paranoia
private
private
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:19

Wh 40k 5th ED

Postprzez Bu » 28 lut 2008, o 19:36

No i teraz mi się zachciało zagrać w czterdziestkę. Kto jeszcze nie zna, niech zobaczy tego zioma - miażdży suty niczym imadło przystawione do klatki piersiowej - Hive Fleet Moloch, ten koleś kocha swoją armię i mu za to płacą.
Avatar użytkownika
Bu
first sergeant
first sergeant
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 5 gru 2006, o 21:46

Wh 40k 5th ED

Postprzez PiMP.paranoia » 28 lut 2008, o 20:28

ekh... troszke robia te figurki >_>
PiMP.paranoia
private
private
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:19

Wh 40k 5th ED

Postprzez laurentius » 29 lut 2008, o 09:58

No ja też lubię klimat 40tki. Choć moja armia to już cień dawnej świetności.
"...nie gram już z tymi lasami..." JakubT
"...tego jeszcze nie ma w Twojej wersji..." TaTaR testujący swoją grę z maciakiem

Obrazek
Avatar użytkownika
laurentius
general of army
general of army
 
Posty: 1997
Dołączył(a): 18 lut 2006, o 10:33

Wh 40k 5th ED

Postprzez mdzi1 » 28 kwi 2008, o 16:31

Teaser 5-ej edycji.
http://ca.youtube.com/watch?v=zyN9EaqKB4Y
Zapowiedziana jest na lipiec.
Hehe, wiedziałem, że po trailerach Konfry namnoży się materiałów promujących bitewniaki właśnie w takiej formie. :P
Ale GW słabszy ma ten materiał od tego wyprodukowanego przez FFG...
mdzi1
master sergeant
master sergeant
 
Posty: 1709
Dołączył(a): 18 lut 2006, o 11:02

Wh 40k 5th ED

Postprzez Bu » 14 maja 2008, o 07:40

Znalazłem na forum fajny cytat

Why does the 40k rulebook takes 30 pages to work through vehicle rules when it only takes 2 dice rolls to remove them from the table?
Avatar użytkownika
Bu
first sergeant
first sergeant
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 5 gru 2006, o 21:46

Wh 40k 5th ED

Postprzez mdzi1 » 14 maja 2008, o 17:38

Dobre :D
mdzi1
master sergeant
master sergeant
 
Posty: 1709
Dołączył(a): 18 lut 2006, o 11:02

Wh 40k 5th ED

Postprzez TaTaR » 16 maja 2008, o 09:42

Bu napisał(a):Znalazłem na forum fajny cytat

Why does the 40k rulebook takes 30 pages to work through vehicle rules when it only takes 2 dice rolls to remove them from the table?


:D padłem
Avatar użytkownika
TaTaR
sergeant
sergeant
 
Posty: 893
Dołączył(a): 18 lut 2006, o 21:21

Wh 40k 5th ED

Postprzez azrael88 » 16 maja 2008, o 11:25

autor cytatu przesadził, w aktualnym rulebooku pojazdom poświęcono dokładnie 14 stron :)
Avatar użytkownika
azrael88
private
private
 
Posty: 87
Dołączył(a): 22 lip 2006, o 19:33
Lokalizacja: Kielce ponad wszystko!

Odp: Wh 40k 5th ED

Postprzez mdzi1 » 25 cze 2008, o 05:54

Obejrzałem zdjęcia wyprasek z nowej edycji W40K i jestem pod wrażeniem. Nowe plastiki są świetne.
http://belloflostsouls.blogspot.com/200 ... x-and.html
Tak bardzo mi sie spodobały, że chętnie zakupiłbym pudło jak tylko wyjdzie. Jest ktoś chętny  na spółkę?
mdzi1
master sergeant
master sergeant
 
Posty: 1709
Dołączył(a): 18 lut 2006, o 11:02

Odp: Wh 40k 5th ED

Postprzez laurentius » 25 cze 2008, o 06:02

No muszę przyznać, że rzeczywiście są superowe. GW jednak trzyma formę. A przynajmniej próbuje... To by była kolejna gra w domu i kolejne wydane pieniądze których nie mam... ale kto wie...
"...nie gram już z tymi lasami..." JakubT
"...tego jeszcze nie ma w Twojej wersji..." TaTaR testujący swoją grę z maciakiem

Obrazek
Avatar użytkownika
laurentius
general of army
general of army
 
Posty: 1997
Dołączył(a): 18 lut 2006, o 10:33

Odp: Wh 40k 5th ED

Postprzez BodPud » 25 cze 2008, o 10:05

mdzi1 napisał(a):Tak bardzo mi sie spodobały, że chętnie zakupiłbym pudło jak tylko wyjdzie. Jest ktoś chętny  na spółkę?


A co bys bral?

“mini-rulebook”, dice, measuring sticks:
1– Space Marine Commander (full sprue)
1– Space Marine Tactical Squad (10 models)
1– Space Marine Terminator Squad (5 models)
1– Space Marine Dreadnought

1– Ork Warboss
2– Ork Boyz Mobs (20 models total)
1– Ork Nob Mob (5 models)
3– Death Koptas
BodPud
sergeant
sergeant
 
Posty: 786
Dołączył(a): 1 maja 2007, o 07:17
Lokalizacja: Za ścianą Ognia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do WH40k i inne gry GW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron